مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 15:152023-12-30سياسي

رییس جمهور به ترکمن ها عزت مضاعف داد


امام جمعه اهل سنت مراوه تپه با اشاره به اینکه رییس جمهور علی رغم مخالفت تیم امنیتی خود میان مردم مراوه تپه از خودرو پیاده شدند، گفت: ایشان با این کار که امنیت و سلامت جانشان را اعتماد کردند به ترکمن ها عزت مضاعف دادند.

- ایسنا/گلستان امام جمعه اهل سنت مراوه تپه با اشاره به اینکه رییس جمهور علی رغم مخالفت تیم امنیتی خود میان مردم مراوه تپه از خودرو پیاده شدند، گفت: ایشان با این کار که امنیت و سلامت جانشان را اعتماد کردند به ترکمن ها عزت مضاعف دادند.

آخوند قزل عصر امروز 9 دی در جلسه شورای اداری استان گلستان با اشاره به اینکه مردم شهرستان مراوه تپه از همه مدیرانی که مقدمات حضور رییس جمهور در این شهر را فراهم کردند تشکر می کنند، اضافه کرد: برای نخستین بار این شهر مرزی و محروم میزبان عالی ترین مقام رسمی اجرایی کشور بود که افتخار بزرگی برای ما به شمار می آید.

وی با بیان اینکه حضور پربرکت ایشان برای ما فرصتی بزرگ بود تا مطالبات مردم را به سمع و نظر ایشان برسانیم، افزود: خواسته شفاف ما تعیین تکلیف سه مجتمع آب رسانی شهرستان است که سالهاست مردم در انتظار تحقق خروجی های آن هستند.

نایب امام جمعه اهل سنت مراوه تپه با تأکید بر اینکه مسکن و راه نیز حوزه مطالبات دوم مردم ما را تشکیل می دهد، خاطرنشان کرد: بن بست بودن شهر مراوه تپه و ایجاد گذر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور به ترکمن ها عزت مضاعف داد

رییس جمهور به ترکمن ها عزت مضاعف داد