مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 19:502023-12-30سياسي

درآمد ناخالص گلستان به 150 هزار میلیارد تومان رسید


در اولین سفر هیئت دولت به گلستان قول دادیم، ظرفیت درآمد ناخالص استان را تا افق سال 1404 به 224 هزار میلیارد تومان برسانیم که تاکنون با گذشت 26 ماه از این وعده به بیش از 150 هزار میلیارد تومان دست یافته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، علی محمد زنگانه عصر امروز در پانزدهمین جلسه شورای اداری استان ضمن قدرشناسی و حماسه سازی مردم در استقبال از دومین سفر رییس جمهور به استان، اظهارکرد: استان گلستان به عنوان سرزمین برادری و نگارستان اقوام ایران زمین همان گونه که یک روز زودتر از حماسه 9 دی سال 88 بصیرت خودرا در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند در استقبال از دومین سفر رییس جمهور به استان هم سنگ تمام گذاشته و حماسه دیگری را خلق کردند.

استاندار گلستان افزود: در اولین سفر هیئت دولت به استان قول دادیم با کمک هم، ظرفیت درآمد ناخالص استان را تا افق سال 1404 به 224 هزار میلیارد تومان برسانیم که تاکنون با گذشت 26 ماه از این وعده به بیش از 150 هزار میلیارد تومان دست یافته ایم.

وی بیان کرد: رییس دولت سیزدهم همانند همیشه با ابتکارات و توجه ویژه به مناطق کمتربرخوردار و محروم در سفر به گلستان با حضور در شهرستان مرزی مراوه تپه نگاه وحدت آفرین و توسعه محور دولت مردمی را به منصه ظهور گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد ناخالص گلستان به 150 هزار میلیارد تومان رسید

درآمد ناخالص گلستان به 150 هزار میلیارد تومان رسید