مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 20:202024-01-08بين الملل

مخالفت بن زاید با درخواست مالی نتانیاهو: برو از زلنسکی پول بگیر!


یک خبرگزاری آمریکایی گزارش داد که رییس امارات متحده در پاسخ به درخواست تل آویو برای پرداخت حقوق بیکاری به فلسطینیانی که در کرانه باختری محصور شده اند، - مخالفت بن زاید با درخواست مالی نتانیاهو: برو از زلنسکی پول بگیر! یک خبرگزاری آمریکایی گزارش داد که رییس امارات متحده در پاسخ به درخواست تل آویو برای پرداخت حقوق بیکاری به فلسطینیانی که در کرانه باختری محصور شده اند، به نتانیاهو گفت که بهتر است از زلنسکی درخواست پول کند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری آکسیوس گزارش داد که شیخ محمد بن زاید آل نهیان ، رییس امارات عربی متحده با رد درخواست تل آویو برای پرداخت حقوق بیکاری به فلسطینیان کرانه باختری، با کنایه به بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی توصیه کرده تا برای دریافت پول به سراغ ولودیمیر زلنسکی ، رییس جمهور اوکراین برود.

آکسیوس به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد که بن زاید با لحنی کنایی به نتانیاهو گفت: از زلنسکی پول بخواه! کمی پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی کرانه باختری را محاصره کرده و به بیش از 100 هزار فلسطینی که در اراضی اشغالی کار می کردند، اجازه ورود نداد.

مقامات رژیم صهیونیستی نگران این هستند که تشدید وخامت اوضاع اقتصادی در کرانه باختری و بیکاری فلسطینیان، موجب ایجاد تنش در کرانه باختری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت بن زاید با درخواست مالی نتانیاهو: برو از زلنسکی پول بگیر!

مخالفت بن زاید با درخواست مالی نتانیاهو: برو از زلنسکی پول بگیر!