مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 13:552024-01-01اقتصادي

موسوی لارگانی: خودرو مونتاژی چینی سه برابر قیمت جهانی است


رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان تبدیل به آلوده ترین شهر کشور شده است گفت: تمام دستورالعمل ها و قوانین موجود برای احیای رودخانه زاینده رود بر زمین مانده است.

- رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان تبدیل به آلوده ترین شهر کشور شده است گفت: تمام دستورالعمل ها و قوانین موجود برای احیای رودخانه زاینده رود بر زمین مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز در نطق میان دستور خود گفت: کلان شهر اصفهان و شهرهای مجاور آن تبدیل به آلوده ترین شهر کشور شده و حتی از تهران سبقت گرفته است؛ در این شرایط سوال این است که چرا مسئولان مربوطه دست روی دست گذاشته و کاری نمی کنند.

مگر بدتر از این هم وضعیتی است؟ وضعیت طوری شده که مردم نای نفس کشیدن هم ندارند؛ نمی شود تا ابد مدارس را تعطیل کرد و مردم در خانه های خود حبس شوند.

وی با بیان اینکه تمام دستورالعمل ها و قوانین موجود برای احیای رودخانه زاینده رود بر زمین مانده است، گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از مردم اصفهان خطاب به مسئولان فرمودند که برای رفع مشکل آب اصفهان، شب از روز نشناسید ولی متاسفانه هیچ کاری انجام نشده است.

نماینده فلاورجان در مجلس با انتقاد از افزایش قیمت نهاده های دامی گفت: دام های دامداران گرسنه هستند و به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی لارگانی: خودرو مونتاژی چینی سه برابر قیمت جهانی است

موسوی لارگانی: خودرو مونتاژی چینی سه برابر قیمت جهانی است