مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 15:112024-01-18سياسي

رسانه ها در تشویق مردم برای حضور باشکوه در انتخابات تلاش کنند


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب گفت: اولویت رسانه ها امروز باید دعوت از مردم برای حضور در انتخابات و بالا بردن مشارکت، دقت نظر در انتخاب شخصی صالح و شایسته به عنوان نماینده باشد.

- مهدی بساطی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در آستانه دو رویداد بسیار مهم و ارزشمند، انتخابات مجلس و خبرگان رهبری و همچنین دهه فجر قرار داریم که محور اصلی هر دو آن ها، مردم جامعه هستند.

وی اشاره ای به فاصله زمانی 43 روزه به دو آزمون مهم و حساس پیش روی کشور داشت، ادامه داد: قطعا دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تدارک دسیسه چینی برای دلسرد کردن مردم و عدم حضور در این رویدادهای حساس هستند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب با یادآوری توطئه ها و نقشه های دشمنان در انتخابات گذشته، خاطرنشان کرد: در چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که این دو اتفاق مهم و اساسی را پیش رو داریم است؛ باید با درک صحیح از شرایط در این برهه زمانی حساس، نقشه شوم و توطئه های خبیثانه دشمنان را با حضور در صحنه، نقش بر آب کرد.

وی افزود: در چهل و پنج سال عمر با برکت انقلاب اسلامی به ویژه در زمان هایی که بحث حضور و مشارکت مردم در رویدادهای مختلف سیاسی، اجتماعی و غیره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها در تشویق مردم برای حضور باشکوه در انتخابات تلاش کنند

رسانه ها در تشویق مردم برای حضور باشکوه در انتخابات تلاش کنند