مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 15:052024-01-04سياسي

حاج قاسم در دل مردم جایگاه ویژه ای دارد


دبیر ستاد امر به معروف شهرداری کرمانشاه گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی در دل مردم ایران جایگاه ویژه ای دارد و در مراسم خاکسپاری او حضور پرشور مردم نشان از این جایگاه ویژه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مصطفی اشک تلخ دبیر ستاد امر به معروف شهرداری کرمانشاه ظهر امروز در مراسم بزرگداشت ارتحال عمار انقلاب اسلامی علامه محمدتقی مصباح یزدی (ره) و سالروز شهادت مالک اشتر زمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در تالار شهدای شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: تشییع پر شور حاج قاسم سلیمانی بعد از گذشت 40 سال از انقلاب شکوه بی نظیری داشت.

وی افزود: تشییع پرشور حاج قاسم سلیمانی درست بعد از گذشت 2 ماه از اغتشاشات بنزین صورت گرفت که نشان می دهد مردم عاشق این شهید والامقام بودند.

دبیر ستاد امر به معروف شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: آبان ماه سال 1398 برای نخستین بار دشمن با طراحی دقیق در شهرهای مختلف اغتشاش ایجاد کرد و دقیقا 2 ماه بعد از اغتشاشات حاج قاسم به درجه رفیع شهادت رسید، اما باز هم خون پاک این شهید به کمک دین، اسلام و این انقلاب آمد.

وی عنوان کرد: 2 ماه بعد از اغتشاشات 25 میلیون نفر به خیابان ها آمدند و فقط در پنج شهر پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تشییع کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم در دل مردم جایگاه ویژه ای دارد

حاج قاسم در دل مردم جایگاه ویژه ای دارد