مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 20:252024-01-01سياسي

حجت الاسلام کمساری: دومین هفته فرهنگی «بر آستان آفتاب» در خمین برگزار می شود


افتتاحیه دومین هفته فرهنگی «بر آستان آفتاب» فردا سه شنبه (12 دی ماه) در بیت تاریخی امام راحل برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، افتتاحیه دومین هفته فرهنگی بر آستان آفتاب فردا سه شنبه (12 دی ماه)، با مشارکت آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و دیگر دستگاه ها در بیت تاریخی امام راحل با حضور میهمانان خارجی، سفرا و رایزن های فرهنگی، مقامات ملی و استانی کشور، وزراء، مفاخر، ایثارگران، هنرمندان، شعرا، خانواده های شهدا و مفاخر خمین و استان مرکزی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی کمساری رییس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) در تشریح این برنامه، گفت: با توجه به تقارن بسیار مبارک این دو مناسبت اجرای دومین هفته فرهنگی بر آستان آفتاب در دستورکار مؤسسه قرار گرفت و افتتاحیه آن فردا سه شنبه 12 دی ماه برگزار می شود.

وی افزود: همچنین این ایام مصادف با شهادت سرباز امام و رهبری شهید حاج قاسم سلیمانی است که در این هفته فرهنگی، ویژه برنامه ای در این زمینه خواهیم داشت.

کمساری افزود: در دو سال اخیر علاوه بر فعالیت های علمی و پژوهشی، رویکرد فرهنگی و ترویجی به صورت پررنگ تری توسط مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) دنبال شد و برگزاری دومین هفته فرهنگی با عنوان بر آست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام کمساری: دومین هفته فرهنگی «بر آستان آفتاب» در خمین برگزار می شود

حجت الاسلام کمساری: دومین هفته فرهنگی «بر آستان آفتاب» در خمین برگزار می شود