مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 10:452024-01-11فرهنگي

از پخش پیام صوتی کیمیایی تا حضور گلچهره سجادیه در نمایش دندان مار


با پخش پیام صوتی مسعود کیمیایی، حضور گلچهره سجادیه بازیگر و اظهارات جواد طوسی و شاهپور عظیمی (منتقد) نسخه مرمت شده فیلم سینمایی دندان مار پخش شد.

- از پخش پیام صوتی کیمیایی تا حضور گلچهره سجادیه در نمایش "دندان مار" با پخش پیام صوتی مسعود کیمیایی، حضور گلچهره سجادیه بازیگر و اظهارات جواد طوسی و شاهپور عظیمی (منتقد) نسخه مرمت شده فیلم سینمایی "دندان مار" پخش شد.

نسخه اصلاح و مرمت شده فیلم سینمایی دندان مار ساخته مسعود کیمیایی عصر روز گذشته 20 دی ماه در موزه سینما نمایش داده شد و پس از نمایش فیلم با حضور جواد طوسی و شاهپور عظیمی نشست نقد و بررسی فیلم برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این نشست که گلچهره سجادیه، لیلی گلستان، احمد امینی، غلامرضا آذری هم حضور داشتند، پیام صوتی مسعود کیمیایی پخش شد.

کیمیایی در بخشی از این پیام با عذرخواهی از تماشاگران به دلیل حضور نیافتنش گفت: من این فیلم را بسیار دوست دارم زیرا جز آثاری است که برای من با خاطره و هنر همراه بوده است.

این فیلم برای دوره ای است که هنر مهم بود.

وی ادامه داد: مخاطب برای من همیشه مهم بوده است و خوشحالم که امروز شما برای تماشای این فیلم آمده اید و خوشحال ترم از اینکه فیلم های این چنینی همچنان مخاطب دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پخش پیام صوتی کیمیایی تا حضور گلچهره سجادیه در نمایش دندان مار

از پخش پیام صوتی کیمیایی تا حضور گلچهره سجادیه در نمایش دندان مار