مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 09:402024-01-13حوادث

انجام 112 هزار ماموریت توسط اورژانس گیلان در سال جاری


رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان با اشاره به انجام 112 هزار ماموریت توسط اورژانس در 9 ماه گذشته گفت: از این تعداد 26 هزار ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی و 84 هزار ماموریت مربوط به موارد غیرترافیکی و بیماری ها بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، جمشید محمدی رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان صبح امروز در گفت وگوی خبری سیمای مرکز گیلان با اشاره به انجام 112 هزار ماموریت توسط اورژانس در 9 ماه گذشته اظهار کرد: از این تعداد 26 هزار ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی و 84 هزار ماموریت مربوط به موارد غیرترافیکی و بیماری ها بوده است.

  وی با اشاره بر آماده باش تمامی نیروهای اورژانس در فصل زمستان گفت: اورژانس گیلان با 700 نفر نیرو و 86 پایگاه، آماده امدادرسانی به مردم گیلان است.

  به گفته رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان، 49 پایگاه جاده ای، در محورهای مواصلاتی و جاده های فرعی قرار دارند و 36 پایگاه شهری و یک پایگاه امداد هوایی نیز برای خدمت رسانی به مردم در نظر گرفته شده است.

  محمدی نقش اورژانس در هنگام بحران را بسیار مهم برشمرد و بیان کرد: در هنگام بازش برف و به ویژه در ارتفاعات اورژانس نقش مهمی در انتقال بیماران به مراکز درمانی به دلیل بسته بودن احتمالی جاده ها دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 112 هزار ماموریت توسط اورژانس گیلان در سال جاری

انجام 112 هزار ماموریت توسط اورژانس گیلان در سال جاری