مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 19:372024-01-07بين الملل

فایننشال تایمز: روسیه در جنگ الکترونیک با اوکراین دست برتر را دارد


روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی با بررسی پهپادهایی که روسیه و اوکراین در جریان جنگ علیه یکدیگر استفاده می کنند، نوشت: اگرچه هم کی یف و هم مسکو به دنبال تقویت قابلیت هواپیماهای بدون سرنشین خود همزمان با افزایش حملات این هواپیماها هستند اما روسیه در .

- روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی با بررسی پهپادهایی که روسیه و اوکراین در جریان جنگ علیه یکدیگر استفاده می کنند، نوشت: اگرچه هم کی یف و هم مسکو به دنبال تقویت قابلیت هواپیماهای بدون سرنشین خود همزمان با افزایش حملات این هواپیماها هستند اما روسیه در جنگ الکترونیک همچنان دست برتر را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رکورد تعداد حملات هوایی روسیه به اوکراین در سال جدید میلادی، تلاش های کی یف را برای تقویت فناوری جنگ الکترونیک خود با هدف ایجاد پارازیت و منحرف کردن پهپادها و موشک های هدایت شونده دشمن در مرکز توجه قرار داده است.

هر دو طرف سرمایه گذاری زیادی روی سیستم هایی انجام داده اند که می تواند پهپادهای یکدیگر را خنثی کند، اما مسکو همچنان دست بالا را دارد، زیرا روسیه پیش از شروع جنگ تمام عیار خود با اوکراین در حدود دو سال پیش، روی این قابلیت ها تمرکز کرده بود.

با این حال، نیروهای اوکراین در تلاش هستند تا این اختلاف را جبران کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فایننشال تایمز: روسیه در جنگ الکترونیک با اوکراین دست برتر را دارد

فایننشال تایمز: روسیه در جنگ الکترونیک با اوکراین دست برتر را دارد