مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 16:102024-01-20اقتصادي

تعویض کنتورهای معیوب در هرمزگان


نشست بررسی عملکرد گروه های تعویض کنتور و راهکارهای چگونگی تعویض کنتورهای معیوب با حضور حمید ساعد پناه قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حمید ساعت پناه قائم مقام شرکت توزیع برق استان هرمزگان امروز در نشست با حضور افسای و مدیران برق نواحی چهارگانه بندرعباس به میزبانی برق ناحیه یک بندرعباس برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اینکه کنتورهای هوشمند یکی از نیازهای اعمال برنامه های مدیریت بار است بنابراین هرگونه تحول در چگونگی مصرف انرژی مستلزم لوازم اندازه گیری چند تعرفه ای است که کنتورهای هوشمند این نقش مهم را به خوبی ایفا می کنند.

   ساعد پناه در ادامه گفت : نصب این کنتورها برپایه گزارش، طرح فراسامانه هوشمند اندازه گیری و مدیریت انرژی (فهام) یکی از پروژه های ملی و مهم صنعت برق بشمار می اید که به عنوان اولین و زیربنایی ترین حرکت در زمینه هوشمندسازی سیستم قدرت قلمداد می شود.

   قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان  در ادامه ازاهداف تعویض کنتورهای هوشمند معیوب برای انشعابات غیر دیماندی با اولویت مشترکان  بخش کشاورزی در طرح های مدیریت مصرف خبر داد و گفت: اهداف این طرح ملی  بالا بردن بهره وری ،کاهش تلفات انرژی   و فراهم کردن زیرساخت  مناسب  جهت مدیریت بار و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویض کنتورهای معیوب در هرمزگان

تعویض کنتورهای معیوب در هرمزگان