مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 16:202023-12-29بين الملل

روزنامه «موند آفریک»: صهیونیسم بزرگ ترین بازنده جنگ غزه


جنگ آغازشده به وسیله رژیم صهیونیستی علیه غزه به جای آنکه تأثیر منفی بر فلسطین داشته باشد، باعث خسارت صهیونیست ها در همه ابعاد سیاسی، نظامی و اقتصادی شده است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - راهبرد معاصر نوشت: جنگ اسراییل علیه غزه همچنان از سوی ایالات متحده آمریکا حمایت می شود و چراغ سبز دریافت می کند.

این روند نشان می دهد آینده مبهمی در برابر صهیونیسمی است که خود را نماینده اسراییلی ها می داند.

درواقع بزرگترین خطر اسراییلی ها، گروهی از خودشان هستند که زیاده خواهی در پیش گرفته اند و در نهایت در برابر دولت فلسطین بازنده جنگ خواهند بود.

اسراییل همچنان چراغ سبز آمریکا و برخی طرف های بین المللی را برای ادامه جنگ غزه دارد، تا زمانی که به راه حل دست یابند و تا زمانی که مذاکره کنندگان بر سر راه حل مناسب نه تنها برای غزه، بلکه برای کل فلسطین و منطقه دست یابند.

با وجود این، هیچ کس درباره آینده صهیونیسم که امروز در قالب اسراییل نمایندگی می شود صحبت نمی کند، در حالی که با ادامه روند کنونی در درازمدت این رژیم بیشتر از دولت فلسطین در معرض خطر است.

چرا؟ اسراییل به طور فزاینده ای در جهان منزوی می شود و حمایت بی قید و شرط خود را از دست خواهد داد، زیرا هیچ کس حاضر نیست هزینه جان انسان هایی را که در مسیر زیاده خواهی صهیونیسم قربانی شدند، پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه «موند آفریک»: صهیونیسم بزرگ ترین بازنده جنگ غزه

روزنامه «موند آفریک»: صهیونیسم بزرگ ترین بازنده جنگ غزه