مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 14:152024-01-16سياسي

جزییات انهدام مقر جاسوسی موساد و محل تجمع تروریست ها


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره 4 خود جزییات دیگری از عملیات موشکی علیه مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق و محل تجمع تروریست ها در مناطقی از سوریه را منتشر کرد.

- سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره 4 خود جزییات دیگری از عملیات موشکی علیه مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق و محل تجمع تروریست ها در مناطقی از سوریه را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در اطلاعیه شماره 4 از شلیک 24 فروند موشک به مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق و محل تجمع تروریست ها در مناطقی از سوریه خبر داده شد.

متن اطلاعیه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم ملت شریف و قهرمان ایران اسلامی به فضل الهی و با استمداد از ارواح طیبه شهدای گرانقدر و مظلوم جنایات اخیر تروریستی در میهن اسلامی به ویژه در کرمان دیار کریمان و زادگاه شهید قدس سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی؛ با اشراف همه جانبه اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه بر مراکز جاسوسی دشمن و تحرکات و محل استقرار و اجتماع تروریست های جنایتکار، فرزندان مومن، انقلابی و غیرتمند ایران عزیز در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیمه شب گذشته (سه شنبه) عملیات موشکی علیه مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق و محل تجمع فرماندهان و عناص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات انهدام مقر جاسوسی موساد و محل تجمع تروریست ها

جزییات انهدام مقر جاسوسی موساد و محل تجمع تروریست ها