مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 16:052023-12-29سياسي

در کنار برنامه های زیرساختی، فکری برای معیشت مردم کنید


دولت، فعالیت های زیرساختی زیادی را انجام داده که کسی منکر نیست ولی باید در کنار این برنامه های اقتصادی و زیرساختی که در آینده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بردسکن اظهار کرد: دولت باید در کنار برنامه های زیرساختی در بحث معیشت مردم و مهار تورم وگرانی ها مشکلات را برای مردم بکاهد.

وی انتخابات پیش رو را مورد توجه قرار داد و با اعلام اینکه دشمن از مدت ها پیش با کلید واژه های مختلف سعی وتلاش در کمتر جلوه دادن مشارکت مردم دارد گفت: انتخابات اهمیت بسیاری برای کشور داشته و مظهر اقتدار کشور و ملت ایران است و دشمن بعد از آشوب و بلواهایی که سال گذشته به راه انداخت، تلاش دارد مردم را از این اقتدار و خودباوری خود دور کند.

امام جمعه بردسکن اضافه کرد: هرچه حضور و مشارکت مردم در انتخابات افزایش یابد برای دست یابی به ایران قوی؛ انرژی و نیروی بیشتری خواهیم داشت.

امام جمعه نوع کارهای دولت سیزدهم را زیربنایی و آینده ساز است نام برد وافزود: بر هیچ کسی پوشیده نیست که دولت سیزدهم به خصوص رییس جمهور از نظر کمیت، حداکثر وقت را می گذارد، آرامش ندارد و شب و روز نمی شناسد .

وی با بیان اینکه مردم به عنوان سرمایه بزرگ کشور شایسته بهترین خدمات هستند گفت: بنابراین در کنار انواع و اقسام اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کنار برنامه های زیرساختی، فکری برای معیشت مردم کنید

در کنار برنامه های زیرساختی، فکری برای معیشت مردم کنید