مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 11:052024-01-07سياسي

پژمانفر: اسراییل و داعش در کنار هم مقابل ملت ایران ایستاده اند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در جلسه علنی امروز (یکشنبه 17 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در واکنش به جنایت تروریستی در کرمان، - نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: داعش همان رژیم صهیونیستی و رژیم صهیونیستی همان داعش است و این ها عوامل هم هستند و در کنار همدیگر در مقابل ملت ما ایستاده اند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در جلسه علنی امروز (یکشنبه 17 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در واکنش به جنایت تروریستی در کرمان، اظهار کرد: ملت ایران و ما نمایندگان مجلس انتظار داریم که با عاملان این حرکت مذبوحانه برخورد جدی شود و آنان باید به اشد مجازات برسند.

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان بدانند که به زبونی و ضعف افتاده اند و مسیر خود را با ترور کور ادامه می دهند.

ما انتظار داریم که دستگاه های امنیتی با آن ها برخورد کنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی که توسط فلسطین انجام شد، اظهار کرد: اقدام تروریستی در کرمان در زمانی که طوفان الاقصی رخ داده و رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته، نشان می دهد که اسراییل به غیر از داعش چیزی نیست و داعش نیز به غیر از اسراییل چیزی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژمانفر: اسراییل و داعش در کنار هم مقابل ملت ایران ایستاده اند

پژمانفر: اسراییل و داعش در کنار هم مقابل ملت ایران ایستاده اند