مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 08:052024-01-01ورزشي

رویداد جامعه پرداز در کردستان برگزار می شود


معاون امور جوانان ادار کل ورزش و جوانان استان از برگزاری رویداد ملی جامعه پرداز با محوریت هویت زن، خانواده و فرزندآوری در کردستان خبر داد.

- مجید آوج در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: رویداد ملی جامعه پرداز با محوریت هویت زن، خانواده و فرزندآوری در استان کردستان در روز  14 دیماه سال جاری برگزار می شود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان تصریح کرد: رویداد جامعه پرداز محلی برای تجمع و هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری و جمعیت است.

وی از تمامب فعالان در حوزه امور مرتبط با موضوعاتی همچون خانواده، هویت زن و جمعیت در استان کردستان مانند مراکز مشاوره با رویکرد ایرانی - اسلامی، حلقه های میانی، مؤسسات خانواده محور، مؤسسات خیریه فعال در حوزه خانواده، مراکز فعال در سبک زندگی، اساتید برجسته و بنام و گروه های تبلیغی و گفتمانی در حوزه خانواده، اندیشکده ها، کنشگران واسطه گری ازدواج، گروه های جهادی خانواده محور و سایر گروه های مرتبط با موضوعات مطرح شده خواست تا برای ثبت نام رایگان و حضور در این رویداد ملی اقدام نمایند و نظرات و رویکردهای حل مسئله خود را به مرحله بیان و اجرا درآورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد جامعه پرداز در کردستان برگزار می شود

رویداد جامعه پرداز در کردستان برگزار می شود