مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 10:502024-01-02فرهنگي

تربیت «آشتیانی ها» شاه کلید حل مشکلات کشور است


رییس جهاد دانشگاهی گلستان روش مدیریتی زنده یاد آشتیانی را متناسب با زیست بوم کشور دانست و گفت: تنها با تربیت مدیرانی نظیر آشتیانی مشکلات کشور حل خواهد شد.

- ایسنا/گلستان رییس جهاد دانشگاهی گلستان روش مدیریتی زنده یاد آشتیانی را متناسب با زیست بوم کشور دانست و گفت: تنها با تربیت مدیرانی نظیر آشتیانی مشکلات کشور حل خواهد شد.

ابراهیم شهبازی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با گرامیداشت هجدهمین سالگرد زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی اظهار کرد: آثار ماندگار ارزشمند و زیادی از سبک مدیرتی مرحوم آشتیانی از نحوه برخورد با همکاران و زیردستان خود گرفته تا پشتکار و سختکوشی و اعتقاد راسخ به کار و هدف خود برای ما به یادگار مانده که باید سرلوحه زندگی ما قرار گیرد.

وی سبک زندگی و مدیریتی افراد همچون زنده یاد کاظمی آشتیانی را راهکار مبارزه با مشکلات اساسی کشور دانست و افزود: مرحوم آشتیانی قاسم سلیمانی حوزه علوم ژنتیک بوده و باید ادبیات، منش و مدیریت زنده یاد آشتیانی تکثیر شود.

رییس جهاد دانشگاهی گلستان کاظمی آشتیانی را در زمره مدیران سطح پنجمی برشمرد که در عین تخصص، تواضع، تعقل، تدین و ایثارگری داشت و اضافه کرد: کاظمی آشتیانی مصداق واقعی یک نیروی جهادی بود که با پشتکار وصف نشدنی در جهت رضایت خدا و خدمت به مردم تلاش می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت «آشتیانی ها» شاه کلید حل مشکلات کشور است

تربیت «آشتیانی ها» شاه کلید حل مشکلات کشور است