مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 13:102024-01-01سياسي

وزیر صمت برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان مجلس فراخوانده شد


هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به عباس علی آبادی، وزیر صمت روز سه شنبه (12 دی ماه) وی را برای پاسخگویی به سوالات جلال رشیدی کوچی و تعدادی دیگر از نمایندگان فراخوانده است.

- هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به عباس علی آبادی، وزیر صمت روز سه شنبه (12 دی ماه) وی را برای پاسخگویی به سوالات جلال رشیدی کوچی و تعدادی دیگر از نمایندگان فراخوانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی در نامه خود به وزیر صنعت، معدن و تجارت، آورده است: احتراماً پیرو نامه شماره 12/45416 /د، تاریخ 1402/9/21 و عطف به نامه 1709709، تاریخ 1402/9/25 مقتضی است به منظور پاسخگویی به سؤال جناب آقای جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد و تعدادی دیگر از نمایندگان در جلسه علنی روز سه شنبه مورخ 1402/10/12 ساعت 8:00 صبح حضور بهم رسانید.

باتوجه به اینکه جلال رشیدی کوچی، به عنوان نماینده منتخب سوال کنندگان انتخاب شده است، بنظر می رسد که محور اصلی سوالات صنعت خودرو کشور و مهمتر از آن، واردات خودرو باشد.

موضوع تعداد خودروهای وارد شده به کشور و بطور کلی بحث واردات خودرو طی روزهای اخیر بسیار مطرح بوده است؛ چراکه یادآوری می شود در زمان وزارت سیدرضا فاطمی امین، پس از آزادسازی واردات خودرو و ورود اولیا محموله خودروهای وارداتی به کشور، وعده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صمت برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان مجلس فراخوانده شد

وزیر صمت برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان مجلس فراخوانده شد