مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:152024-01-02سياسي

رامهرمز میزبان لاله بی نشان می شود


همزمان با سالروز شهادت سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمان و همرزمانش پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام میهمان شهر رامهرمز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزار فارس از رامهرمز، همزمان با سالروز شهادت سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمان و همرزمانش پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام میهمان شهر رامهرمز دیار سردار شهید محمدرضا پورکیان می شود.

این شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس میهمان چهارمین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در رامهرمز می شود که اهالی دیار شهید جاویدالاثر عبدالحسین(بهروز) گندمی و سرباز شهید عباس نجاتی این لاله زهرایی را در آغوش می گیرند.

آیین بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در رامهرمز روز سه شنبه 12 دی ماه سال 1420 بعد از نماز مغرب و عشا آغاز می شود که اقشار مختلف مردم در این محفل حضور می یابند.

این برنامه معنوی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) رامهرمز واقع در میدان شهید ادهم برگزار می شود که جمعی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان سلحشور در این آیین شرکت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رامهرمز میزبان لاله بی نشان می شود

رامهرمز میزبان لاله بی نشان می شود