مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 15:402023-12-30سياسي

شهدا و ایثارگران سال های دفاع مقدس امروز افتخار محور مقاومت هستند


معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به افتخارات شهدا در ایران اسلامی، گفت: شهدا و ایثارگران سال های دفاع مقدس امروز افتخار محور مقاومت هستند.

- معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به افتخارات شهدا در ایران اسلامی، گفت: شهدا و ایثارگران سال های دفاع مقدس امروز افتخار محور مقاومت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود پاکدل که در یادواره شهدای روستای ضیاء آباد از توابع شهرستان نرماشیر استان کرمان سخن می گفت، ضمن گرامی داشت سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید سید رضی موسوی گفت: مقام معظم رهبری در نشستی که با برگزارکنندگان کنگره 10 هزار شهید استان آذربایجان شرقی داشتند، تاکید کردند این مراسم باید همانند واقعه کربلا برای مردم جامعه یادآوری شود و امیدوارم برگزاری این مراسم اجر و برکت برای برگزارکنندگان داشته باشد و مورد شفاعت شهدا قرار بگیرند.

وی با اشاره به هدف امام خمینی(ره) در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران، گفت: امام (ره) دو راهبرد از ایجاد انقلاب اسلامی داشتند یک راهبرد داخل کشور و یک راهبرد خارج کشور بود.

راهبرد داخلی هدف امام(ره) تشکیل حکومتی الگو و نمونه بود و تاکید بر دو عنصر در استقرار نظام داشتند که جمهوریت و اسلامیت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا و ایثارگران سال های دفاع مقدس امروز افتخار محور مقاومت هستند

شهدا و ایثارگران سال های دفاع مقدس امروز افتخار محور مقاومت هستند