مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 08:072024-01-09اجتماعي

هشدار جدی پلیس، انتقال به پارکینگ در انتظار خودروهای متخلف


رییس پلیس راهور شهرستان تبریز از انتقال به پارکینگ خودرو های متخلف خبر داد و گفت: در راستای تسهیل در عبور و مرور و مطابق با قانون خودروهایی که در محل مناسب پارک نکنند به پارکینگ عمومی منتقل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جهانگیر جهانگیری امروز در گفت وگو در تشریح خبر اظهار داشت: بر اساس مطالبه مردم در روانسازی ترافیک و همچنین وظیفه ذاتی پلیس راهنمایی و رانندگی به استناد ماده 12 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، در این خصوص پلیس خودرو هایی را که با عث اختلال در رفت و آمد مردم ایجاد کنند به پارکنیگ منتقل خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: روزانه در معابر درون شهری تبریز علی الخصوص هسته مرکزی شهر تعداد 50 خودرو توسط همکاران پلیس راهور به پارکینگ منتقل می شوند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تخلفاتی که مشمول این طرح خواهند شد عبارتند از؛ توقف دوبله، سد معبر، توقف در حریم تقاطع و هرگونه توقفی که ایجاد اختلال در عبور و مرور شهروندان را ایجاد نماید.

رییس پلیس راهور شهرستان تبریز به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد که حتی الامکان شهروندان برای رفت و آمد به هسته مرکزی از خودروی شخصی استفاده کرده و قبل از رفت و آمد پیش بینی پارکینگ محل را داشته باشند و قوانین راهنمایی و رانندگی را حتما رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار جدی پلیس، انتقال به پارکینگ در انتظار خودروهای متخلف

هشدار جدی پلیس، انتقال به پارکینگ در انتظار خودروهای متخلف