مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 09:202024-01-18اقتصادي

مبادلات مرزی سیستان و بلوچستان و پاکستان طبق روال گذشته در حال انجام است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: مبادلات مرزی ایران و پاکستان از طریق پایانه های مرزی میرجاوه و ریمدان این استان طبق روال گذشته در حال انجام است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: مبادلات مرزی ایران و پاکستان از طریق پایانه های مرزی میرجاوه و ریمدان این استان طبق روال گذشته در حال انجام است.

ایوب کُرد در حاشیه برگزاری نمایشگاه صادرات چابهار اظهار کرد: مبادلات تجاری و صادرات کالا طبق روال گذشته از پایانه مرزی میرجاوه بدون هیچ گونه وقفه ای در حال انجام است بطوری که روز گذشته شاهد تردد 450 دستگاه کامیون در این پایانه مرزی و مهم بودیم.

وی افزود: هم چنین از ساعت نخست امروز طبق روال گذشته شاهد تردد کامیون های ترانزیتی در این پایانه مهم مرزی سیستان و بلوچستان هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، ترانزیت کالا را یکی از اصول اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: تمام تلاش مجموعه این اداره کل با هماهنگی مسوولان استانی و کشوری بر توسعه و روان سازی صادرات و واردات کالا در پایانه مرزی میرجاوه است، چرا که روابط اقتصادی 2 کشور با سابقه دیرینه همواره به بهترین نحو تداوم داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبادلات مرزی سیستان و بلوچستان و پاکستان طبق روال گذشته در حال انجام است

مبادلات مرزی سیستان و بلوچستان و پاکستان طبق روال گذشته در حال انجام است