مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 13:052023-12-22حوادث

دستگیری چندباره کلاهبردار حرفه ای در هرمزگان و انتظار برخوردهای قضایی قاطعانه تر


فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: کلاهبردار حرفه ای و سابقه دار که به اتهام جعل و کلاهبرداری چندمین بار به زندان افتاده و هر بار پس از آزادی اقدامات مجرمانه خود را از سر می گرفت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان مرزی قشم با دریافت گزارشاتی متوجه شدند یکی از کلاهبرداران با سابقه و حرفه ای که سابقه جعل و کلاهبرداری در دیگر استان های کشور را در پرونده دارد پس از آزادی از زندان مجددا فعالیت خود را از سر گرفته است.

وی ادامه داد: برای اطمینان از این موضوع و انجام تحقیقات بیشتر گروهی از ماموران پلیس این جزیره وارد عمل شده و با شناسایی مخفیگاه این فرد رفت و آمدهای او را به صورت شبانه روزی و نا محسوس کنترل کردند.

به گفته فرمانده انتظامی هرمزگان، پس از انجام این بررسی، پیگیری ها و تحقیقات فنی پلیسی مشخص شد این فرد با غصب عناوین خود را به عنوان مهندس یک شرکت در شهرستان قشم معرفی می کند و در حال انجام معاملات صوری و عقد قرارداد با شرکت های خصوصی و خرید یک ملک به مبلغ 450 میلیارد ریال است.

سردار جاویدان اضافه کرد: با محرز شدن این امر که وی قصد کلاهبرداری از قشموندان و خروج از این شهرستان مرزی را دارد، ضمن هماهنگی با مقام قضایی متهم در یک اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری چندباره کلاهبردار حرفه ای در هرمزگان و انتظار برخوردهای قضایی قاطعانه تر

دستگیری چندباره کلاهبردار حرفه ای در هرمزگان و انتظار برخوردهای قضایی قاطعانه تر