مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 09:002024-01-09سياسي

جلسه پنجم دادگاه منافقین / برگزاری دادگاه منافقین یک آگاهی بخشی عمومی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دادگاه رسیدگی به اتهامات 104 نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین و ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، - یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه فرقه رجوی به پایان کار خود رسیده است، گفت: برگزاری دادگاه منافقین یک آگاهی بخشی عمومی درباره جنایت های آنها و مقدمه ای ضروری برای پیگرد قانونی این گروهک تروریستی در سطح بین المللی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دادگاه رسیدگی به اتهامات 104 نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین و ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، در شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی حجت الاسلام والمسلمین دهقانی در جریان است.

گروهک تروریستی منافقین در طول سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه در دهه 60 جنایت های فاجعه باری را علیه ملت ایران مرتکب شده اند و دستشان به خون هزاران نفر از مردم ایران آغشته است.

در همین رابطه جعفر قنادباشی، کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه جنایت های تروریستی منافقین تنها به اقدامات تروریستی خلاصه نمی شود، گفت: این گروهک در عرصه سیاسی هم خیانت های بسیاری را به جمهوری اسلامی ایران کرده که خیانت های بسیار بزرگی هستند؛ از همکاری با رژیم بعث عراق گرفته تا همکاری با رژیم صهیونیستی و همکاری با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه پنجم دادگاه منافقین / برگزاری دادگاه منافقین یک آگاهی بخشی عمومی است

جلسه پنجم دادگاه منافقین / برگزاری دادگاه منافقین یک آگاهی بخشی عمومی است