مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:402024-01-10بين الملل

آیا در قدرت ماندن نتانیاهو قطعی است؟


ابطال بخشی از طرح اصلاح قضایی در حالیکه «بنیامین نتانیاهو» نتوانسته از غبار عملیات «طوفان الاقصی» رهایی یابد، ضربه ای دیگر به مشروعیت او وارد کرد و «بی بی» را بیش از پیش در سراشیبی سقوط قرار دارد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایرنا نوشت: طرفداران بنیامین نتانیاهو به این خاطر که وی 6 دوره سمت نخست وزیری رژیم اشغالگر صهیونیستی را اشغال کرده، به وی لقب شاه بی بی داده اند و شاید همین لقب پر طمطراق، به بی بی انگیزه داد تا با یک کودتا، زمینه را برای حکمرانی مطلوب به نفع خود، لیکود، حزب متبوع خود و دولت خود اعمال کند.

طرح اصلاح قضایی با هدف محدود کردن نظارت دیوان عالی بر قوانین مصوب و انتصابات در دولت صهیونیستی، اوایل دی سال 1401 توسط یاریو لوین وزیر دادگستری ارائه شد و این لایحه 23 اسفند همان سال در جلسه کنست (پارلمان اسراییل) و در قرائت اول با 63 رای موافق و 47 رای مخالف به تصویب رسید و مقرر شد برای آنکه به قانون تبدیل شود، در قرائت های دوم و سوم نیز به رای گذاشته شود و در کمیسیون های تخصصی رای بیاورد.

اما دادگاه عالی رژیم صهیونیستی 11 دی سال 1401، قانون لغو برهان معقولیت را که بخشی از کلیت اصلاح قضایی پیشنهادی بنیامین نتانیاهو بود، باطل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا در قدرت ماندن نتانیاهو قطعی است؟

آیا در قدرت ماندن نتانیاهو قطعی است؟