مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 09:212024-01-04سياسي

تحصیل 2100 دانشجوی خارجی در دانشگاه تبریز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، صفر نصراله زاده رییس دانشگاه تبریز امروز در دیدار با سرکنسول جدید جمهوری اسلامی ایران در استانبول اظهار کرد: برقراری ارتباط با ترکیه برای ما یک موضوع راهبردی است و ما در باب تفاهم نامه کارهای زیادی انجام داده ایم که برای اجرایی کردن این تفاهم نامه ها نیازمند کمک سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استانبول هستیم.

وی ادامه داد: تاکنون چندین دیدار با رؤسای دانشگاه های حاجت تپه، آنکارا و قاضی آنکارا داشته ایم و کارهای گسترده ای در خصوص تبادل استاد و دانشجو، برگزاری دوره های مشترک، عضویت در هیأت های تحریریه ی مجلات و گروه های آموزشی و … انجام داده ایم و همچنین در حال انجام پروژه های مشترک به عنوان نماینده ی ایران با ترکیه در قالب طرح توبی تاک هستیم؛ به طوریکه تاکنون 69 طرح تمام شده و فراخوان سوم نیز تمام شده و فراخوان چهارم نیز در حال آغاز شدن است.

نصراله زاده با اشاره به افتخارت دانشگاه تبریز در سطح بین المللی خاطرنشان کرد:  تاکنون چندین دیدار با رؤسای دانشگاه های حاجت تپه، آنکارا و قاضی آنکارا، آتاتورک، کافکاس، فنی کارادنیز و.

داشته ایم و اگر بتوانیم دیپلماسی علمی را به سمتی پیش ببریم که حداقل از 50 درصد بضاعت خود استفاده کنیم، به تبع آن می توانیم در دیپلماسی سیاسی نیز موفق باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 2100 دانشجوی خارجی در دانشگاه تبریز

تحصیل 2100 دانشجوی خارجی در دانشگاه تبریز