مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 21:202023-12-23سياسي

شکارچیان برادرم را با تیر و فرزندم را کتک زدند!


ویدئوی به آب زدن او در تالاب هورالعظیم برای جمع آوری تله های سیمی و دام های شکار پرندگان مهاجر وگرفتارکردن پرندگان شکاری بارها در شبکه های اجتماعی دست به دست شد و او را تبدیل به یک چهره محبوب در حوزه محیط بانی کرد.

- ویدئوی به آب زدن او در تالاب هورالعظیم برای جمع آوری تله های سیمی و دام های شکار پرندگان مهاجر وگرفتارکردن پرندگان شکاری بارها در شبکه های اجتماعی دست به دست شد و او را تبدیل به یک چهره محبوب در حوزه محیط بانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از همشهری آنلاین، علی سجاد جلالی همان محیط بانی است که ویدئوی به آب زدن او در تالاب هورالعظیم برای جمع آوری تله های سیمی و دام های شکار پرندگان مهاجر و تخریب محیمه های گرفتارکردن پرندگان شکاری بارها در شبکه های اجتماعی دست به دست شد و او را تبدیل به یک چهره محبوب در حوزه محیط بانی کرد.

حالا او مهمان ویژه همشهری است تا از مخاطرات شغل محیط بانی در خوزستان و تهدید فرزندش به دلیل اقدامات او در مقابله با صیادان و شکارچیان غیرمجاز بگوید.

جلالی از محیط بانان شناخته شده در میان علاقه مندان به محیط زیست است که حفاظت از تالاب بین المللی شادگان و تالاب بین المللی و وسیع هورالعظیم را برعهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکارچیان برادرم را با تیر و فرزندم را کتک زدند!

شکارچیان برادرم را با تیر و فرزندم را کتک زدند!