مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 11:152023-12-27سياسي

یادواره شهید سیدمحمدجعفر حسینی برگزار می شود/رونمایی از کتاب زندگینامه شهید


شهید حسینی از فعالان عرصه جهادی و فرهنگی در حوزه مهاجران بود که با تشکیل ستاد ویژه خادمین در حماسه اربعین حسینی خدمت می کرد.

- شهید حسینی از فعالان عرصه جهادی و فرهنگی در حوزه مهاجران بود که با تشکیل ستاد ویژه خادمین در حماسه اربعین حسینی خدمت می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجعفر حسینی (ابو زینب) مدافع حرم لشکر فاطمیون است که در سال 1396 در اثر اصابت موشک مجروح شده بود.

او پس از دو سال به همرزمان شهیدش پیوست.

حسینی متولد سال 1363 از نیروهای قدیمی فاطمیون بود که اولین بار پیش از تشکیل لشکر فاطمیون برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) به همراه نیروهای ایرانی به سوریه رفت، بعد از تشکیل لشکر فاطمیون به همت ابوحامد عضو این لشکر شد و از همرزمان شهید مصطفی صدرزاده، ابوحامد، حجت و دیگر فرماندهان شهید این لشکر بود.

حسینی از فعالان عرصه جهادی و فرهنگی در حوزه مهاجران بود که با تشکیل ستاد ویژه خادمین در حماسه اربعین حسینی خدمت می کرد و با تشکیل هیئت شهدای گمنام افغانستانی و دوره های آموزشی ویژه مهاجران قدم‎های اثرگذاری را در جهت توانمندسازی دانشجویان و جوانان افغانستانی در ایران برداشت.

مراسم گرامیداشت یاد این شهید روز پنجشنبه هفتم دی ماه در در مجموعه فرهنگی شهدای هفتم تیر (سرچشمه) برگزار و از کتاب زندگی نامه این معلم شهید رونمایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهید سیدمحمدجعفر حسینی برگزار می شود/رونمایی از کتاب زندگینامه شهید

یادواره شهید سیدمحمدجعفر حسینی برگزار می شود/رونمایی از کتاب زندگینامه شهید