مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 03:152023-12-24سياسي

شفافیت درتمام مراحل ساخت پروژه نهضت ملی مسکن


محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه گفت: شفافیت و اطلاع رسانی خوب در کلیه روند پروژه های نهضت ملی مسکن برای متقاضیان باید همواره صورت گیرد.

- محمدطیب صحرایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه ضمن تشکر از همه متصدیانی که در فضای نهضت ملی مسکن برای بهتر شدن شرایط مسکن در استان کرمانشاه تلاش می کنند، اظهار کرد: الحمدالله با عزم خوبی که وجود دارد، اقدامات خوب و روند رو به رشدی در حوزه مسکن صورت گرفته است که باید با همین سرعت و ارتقاء روند را ادامه دهیم.

وی افزود: آنچه در جلسه شورای مسکن صحبت شد و در مصوبات این جلسه باید لحاظ شود، کیفیت پروژه های نهضت ملی مسکن است که باید به روشنی و شفافیت برای مردم قابل رؤیت باشد.

*افراد مختارند که صاحب خانه در شهر یا روستا شوند.

استاندار کرمانشاه بابیان اهمیت تأمین زمین پروژه های نهضت ملی مسکن در روستاها تأکید کرد: باید در قدم اول اشخاصی که واجد شرایط می توانند تلقی بشوند به روشنی تعریف شود.

وی با اشاره به اینکه خود روستایی ها ممکن است درخواست کننده برای این زمین ها باشند، ادامه داد: در مرحله ی بعد باید به طور کامل و شفاف مشخص شود که چه کسانی می توانند برای این نوع زمین ها ثبت نام کنند؟ اعم از شهرنشین و روستایی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت درتمام مراحل ساخت پروژه نهضت ملی مسکن

شفافیت درتمام مراحل ساخت پروژه نهضت ملی مسکن