مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 18:552024-01-07فرهنگي

زوج های سینمایی که راه خود را جدا کردند


در طول تاریخ سینما چندین سینماگر کار خود را به صورت مشترک آغاز کردند اما پس از مدتی و حتی پس از رسیدن به موفقیت های مهم تصمیم گرفتند مسیر خود را در سینما به صورت مستقل طی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نشنال، جاش سفدی و بن سفدی معروف به برادران سفدی، دو سینماگری هستند که پس از ساخت فیلم های اوقات خوش و جواهرات تراش نخورده ، دیگر فیلمی در کنار هم نخواهند ساخت.

بن سفدی تایید کرد که او و برادرش جاش , یک جدایی دوستانه داشته اند و هر کدام راه خود را می روند و گفت: من به تنهایی کارگردانی می کنم و چیزهایی را که می خواهم کشف کنم را کشف خواهم کرد.

در این مقطع از زندگی ام این آزادی را می خواهم .

برادران سفدی این دو برادر قرار بود با همکاری آدام سندلر بر روی دنباله فیلم موفق جواهرات تراش نخورده کار کنند اما پس از جدایی، جاش به تنهایی کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت، در حالی که بن قرار است فیلمی را با بازی دواین جانسون کارگردانی کند.

پس از موفقیت فیلم جواهرات تراش نخورده ، ین سفدی بازیگری را بیشتر دنبال کرده است و در پیتزای شیرین بیان به کارگردانی پل توماس اندرسون و اوپنهایمر به کارگردانی کریستوفر نولان ظاهر شده است.

این نخستین باری نیست که یک زوج فیلمساز تصمیم می گیرند راه خود را به صورت مستقل ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوج های سینمایی که راه خود را جدا کردند

زوج های سینمایی که راه خود را جدا کردند