مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 20:252024-01-06حوادث

بستری 9 کودک مجروح حادثه تروریستی کرمان در بیمارستان ها/ 29 نفر در ICU


9 کودک زیر 15 سال و 39 زن در بین 79 مجروح این حادثه هنوز در بیمارستان های شهر کرمان بستری هستند.

- ایسنا/کرمان رییس اورژانس کرمان کفت: 9 کودک زیر 15 سال و 39 زن در بین 79 مجروح این حادثه هنوز در بیمارستان های شهر کرمان بستری هستند.

دکترسیدمحمد صابری در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین تعداد مجروحانه حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: در حال حاضر 20 نفر در بیمارستان شهید باهنر کرمان بستری اند که 11 نفرشان در بخش ICU هستند.

وی از بستری بودن پنج نفر در ICU و یک نفر در سایر بخش های بیمارستان افضلی پور خبر داد و اظهار کرد: در بیمارستان شفا پنج نفر بستری هستند که فقط یک نفر آنها در ICU است.

رییس اورژانس کرمان تصریح کرد: شش نفر از 11 نفر بستری در بیمارستان پیامبر اعظم، در بخش ICU هستند و هیچ یک از 12 مجروح در بیمارستان سیدالشهدا در ICU بستری نیستند.

وی بیان کرد: در بیمارستان حضرت فاطمه (سلام الله علیها) سه نفر از 9 زخمی و در بیمارستان امام حسین (علیه السلام) هر دو مجروح در بخش ICU هستند.

صابری عنوان کرد: در بیمارستان ارجمند یک نفر و در بیمارستان مهرگان هر هفت زخمی و در بیمارستان راضیه فیروز دو نفر از سه مجروح در سایر بخش ها بستری هستند.

وی گفت: تا ساعت 18 امروز 79 نفر از مجروحان حادثه تروریستی گلزار شهدای در بیمارستان های شهر کرمان بستری هستند که 9 نفر آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 9 کودک مجروح حادثه تروریستی کرمان در بیمارستان ها/ 29 نفر در ICU

بستری 9 کودک مجروح حادثه تروریستی کرمان در بیمارستان ها/ 29 نفر در ICU