مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 14:452023-12-26سياسي

وجود بیش از 10 هزار کیلومتر فیبر نوری در خوزستان


در استان خوزستان بیش از 10 هزار کیلومتر فیبر نوری داریم که با توجه به حوزه کشاورزی و صنعتی، مخابرات استان در تلاش است تا علاوه بر رفع نیازهای شهروندان، - ایسنا/خوزستان مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: در استان خوزستان بیش از 10 هزار کیلومتر فیبر نوری داریم که با توجه به حوزه کشاورزی و صنعتی، مخابرات استان در تلاش است تا علاوه بر رفع نیازهای شهروندان، تمام صنایع استان را با پروژه زیرساختی FTTH متصل کند.

رحیم فلاح زاده اظهار کرد: فرصت برگزاری نمایشگاه تلکام پس از چند دوره وقفه با حمایت قابل توجه شرکت مخابرات ایران به نوعی نمایشگاه تلکام را دوباره پیشران و زنده ساخته است که تاثیر به سزایی در گسترش و پیشروی حوزه اقتصاد دیجیتال خواهد داشت.

وی افزود: در استان خوزستان بیش از 10 هزار کیلومتر فیبر نوری داریم که با توجه به حوزه کشاورزی و صنعتی، مخابرات استان در تلاش است تا علاوه بر رفع نیازهای شهروندان، تمام صنایع استان را با پروژه زیرساختی FTTH متصل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مخابرات منطقه خوزستان، فلاح زاده ادامه داد: 30 هزار اتصال فیبر نوری و حدود 4 هزار دایری در نقاط مختلف استان انجام شده است.

وی عنوان کرد: بافت خاص استان خوزستان حرکت قوی تر و توانمندی را می طلبد و با حرکت های نوآورانه حوزه ستادی مخابرات ایران شاهد هستیم که مجموعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود بیش از 10 هزار کیلومتر فیبر نوری در خوزستان

وجود بیش از 10 هزار کیلومتر فیبر نوری در خوزستان