مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 08:152024-01-18حوادث

باند قاچاق شیشه در اصفهان منهدم شد


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 3 نفره قاچاق شیشه در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران خبر داد.

-  احمد نیکبخت، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از ورود یک باند قاچاق شیشه به این استان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات بدست آمده خودروی متهمان را در رصد هوشمندانه خود قرار داده و در نهایت صبح امروز حین تردد در یکی از خیابان های شهرستان نجف آباد این خودرو را شناسایی و متوقف کردند.

نیکبخت از دستگیری 3 قاچاقچی شیشه شامل 2 مرد و یک زن در این عملیات خبر داد و گفت: در بازرسی از خودرو 7 کیلو و 500 گرم شیشه کشف شد.

 رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضایی، خاطرنشان کرد: تحقیقات پلیسی برای شناسایی فعالیت مجرمانه این باند و دستگیری افراد مرتبط با آنها کماکان ادامه دارد و اطلاعات بیشتردر این خصوص متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند قاچاق شیشه در اصفهان منهدم شد

باند قاچاق شیشه در اصفهان منهدم شد