مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 18:202024-01-01فرهنگي

توضیح علی مصفا درباره مراسم تشییع امیربانو کریمی


علی مصفا تاکید کرد که مراسم تشییع پیکر امیربانو کریمی در دانشگاه تهران نخواهد بود و مراسم صرفا در بهشت زهرای تهران برگزار خواهد شد.

- علی مصفا تاکید کرد که مراسم تشییع پیکر امیربانو کریمی در دانشگاه تهران نخواهد بود و مراسم صرفا در بهشت زهرای تهران برگزار خواهد شد.

این بازیگر و فیلمساز و فرزند امیربانو کریمی، استاد پیشکسوت زبان و ادبیات فارسی که دهم دی ماه در 92سالگی از دنیا رفت ، در تماس با ایسنا تاکید کرد: هیچ گونه تماسی از طرف دانشگاه تهران با ما گرفته نشده است و قرار نیست مراسمی در دانشگاه داشته باشیم، زیرا مادرمان چنین اجازه ای به ما نداده است.

پیش تر نیز گلزار مصفا، دختر امیربانو کریمی درباره مراسم تشییع و خاکسپاری او به ایسنا گفته بود صبح روز چهارشنبه، سیزدهم دی ماه در قطعه 80 بهشت زهرا (س) در جوار مادرش به خاک سپرده خواهد شد.

امیربانو کریمی نخستین فرزند کریم امیری فیروزکوهی، شاعر بنام، 9 دی ماه 1310 در تهران زاده شد و دهم دی ماه جاری در 92 سالگی از دنیا رفت.

او در زمینه سبک هندی و صائب شناسی متبحر بود.

کریمی که دکترای زبان و ادبیات فارسی داشت و سال ها در دانشگاه تهران تدریس کرد، در چهارمین همایش چهره های ماندگار در سال 1383 به عنوان چهره ماندگار زبان و ادبیات فارسی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح علی مصفا درباره مراسم تشییع امیربانو کریمی

توضیح علی مصفا درباره مراسم تشییع امیربانو کریمی