مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 18:402024-01-01سياسي

امیر صباحی فرد: اجازه تهدید و تعدی به دشمن نخواهیم داد


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه در بالاترین سطح از آمادگی بازدارندگی دفاعی هستیم، گفت: جنگ طلب نیستیم، ولی به دشمن اجازه تهدید و تعدی نخواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در حاشیه مراسم معارفه رییس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو، گفت: معنویت و اعتقادات مذهبی نقش مهمی در پیشبرد اهداف رزمی و دفاعی کارکنان دارد و محور و اساس رشد کارکنان و خانواده هایشان برنامه های معنویت محور است.

وی افزود: در حال جنگ ترکیبی با دشمنان هستیم و این جنگ ابعاد مختلفی مانند جنگ سخت، جنگ اقتصادی، جنگ فرهنگی و جنگ سیاسی دارد.

دشمن امروز در همه این ابعاد در حال فعالیت است و اگر در زمینه جنگ سخت به میدان نمی آید، به این معناست که در جنگ سخت به نتیجه نخواهد رسید.

فرمانده نیروی پدافند هوایی با اشاره به این موضوع که امروزه تمرکز دشمنان در جنگ نرم بر روی تهاجم فرهنگی از طریق فضای مجازی است، افزود: دشمن در جنگ نرم سعی دارد بر روی ذهن خانواده ها و جوانان ما تأثیر بگذارد تا آن ها را از آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ناامید ساخته و گذشته انقلاب اسلامی را برای جوانان ما مجهول کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر صباحی فرد: اجازه تهدید و تعدی به دشمن نخواهیم داد

امیر صباحی فرد: اجازه تهدید و تعدی به دشمن نخواهیم داد