مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 21:052023-12-28اقتصادي

توسعه حمل و نقل ترکیبی با هدف ثروت آفرینی هدف دولت در گیلان


رییس سازمان برنامه و بودجه کشور نگاه دولت به گیلان را چندظرفیتی دانست و گفت: نگاه دولت به گیلان صرفاً گردشگری نیست بلکه نکته ما به گیلان توسعه ناوگان حمل و نقل ترکیبی با هدف افزایش ثروت و توسعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، داوود منظور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور امشب در جمع رؤسای دانشگاه ها و تعدادی از اساتید برجسته استان در سالن شهید انصاری استانداری گیلان با اشاره به نقش بهره وری در افزایش نرخ رشد اظهار کرد: این بهره وری بیشتر در بخش نرم افزاری است و باید همه خرد و دانش موجود را در نهاده های تولید بهره گرفت.

وی با اشاره به کسری بودجه و تحقق نیافتن بودجه در برنامه افزود: در چنین شرایطی باید بودجه هزینه ای را با محدودیت بیشتری تخصیص داد.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه بودجه بندی کشور واقعی تر شده است، گفت: در بودجه سال آینده، درآمد نفتی و مولدسازی تقلیل یافته و در عین حال درآمدهای صادراتی را افزایش داده ایم.

منظور، پیرامون پرداخت فوق العاده خاص بیان کرد: پرداخت این حق ایجاد شده مطابق قانون در زمانی ممکن می شود که منابع آن تأمین شده باشد.

وی با اشاره به افزایش سالانه پذیرش دانشجویان در دانشگاه های علوم پزشکی کشور گفت: بدون شک باید وقتی ظرفیت دانشجویان را افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه حمل و نقل ترکیبی با هدف ثروت آفرینی هدف دولت در گیلان

توسعه حمل و نقل ترکیبی با هدف ثروت آفرینی هدف دولت در گیلان