مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 09:102024-01-10اجتماعي

اجرای کامل61 پروژه ورزشی طرح شهید سلیمانی در مدارس کهگیلویه وبویراحمد


معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: 61پروژه در طرح شهید سلیمانی در سال گذشته به استان اختصاص یافت که به صورت صددرصد در مدارس اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، فرشید کرمی در آیین افتتاح چمن مصنوعی مدرسه شهید تندگویان این شهرستان با اشاره به آغاز اجرای طرح سراسری شهید سلیمانی در دولت سیزدهم در راستای ساخت چمن مصنوعی مدارس،گفت: در سال گذشته ، دوهزارو صد پروژه درکشور تصویب شد که امسال هم 2هزارو 100پروژه دیگر در همین راستا برای مدارس تعریف شده است.

کرمی افزود: از پروژه های سال قبل 61 پروژه به استان ما تعلق گرفت که به صورت 100درصد اجرا کردیم.

وی افزود: در واقع چمن های مصنوعی که به شهرستان گچساران از طرح شهید سلیمانی درسال قبل تعلق گرفته شامل ،4چمن بود که دو چمن هم به تازگی در مجموع 6 چمن اضافه شده و 24چمن هم از طرح آسیب های اجتماعی نفت بوده که در اختیار نماینده مجلس است که با پیگیری های که ما انجام دادیم توانستیم با همکاری نوسازی تحویل دانش آموزان بدهیم.

معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:چمن ها متعلق به درون مدارس بوده و یک چمن بزرگ برون مدرسه ای 6 هزار و 400متر بنام شهدای دانش آموز در پانصد دستگاه گچساران افتتاح شده و مورد استفاده قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای کامل61 پروژه ورزشی طرح شهید سلیمانی در مدارس کهگیلویه وبویراحمد

اجرای کامل61 پروژه ورزشی طرح شهید سلیمانی در مدارس کهگیلویه وبویراحمد