مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 09:252023-12-30اقتصادي

سیاهچاله داروخانه های مجازی


مثل یک دالان بی انتها می ماند که سیاهیش پایان نمی گیرد؛ فروش غیرقانونی دارو در فضای مجازی را می گویم.

سال ها از این فعالیت بی نام و نشان می گذرد، - اما هنوز اقدام موثری برای جمع آوری آن صورت نگرفته است؛ مثل بختک بر بازار دارو سایه انداخته و همچنان در چرخه معیوبی که راه انداخته اند، جولان می دهند و سیاهچاله های بازارِ سیاه دارو را پررنگ تر کرده اند و خطر عرضه داروهای تاریخ مصرف گذشته از این طریق وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همه این ها در حالی است که سازمان های متولی هریک توپ نظارت را به زمین دیگری می اندازند و هنوز سازمان دهی لازم برای جمع آوری آن ها آن طور که باید صورت نگرفته است و نظارت ها در این حوزه ضعف دارد.

رییس انجمن داروسازان استان نیز دراین باره ادعا می کند: تا جایی که من می دانم نظارتی صورت نمی گیرد و تاکنون هم برخوردی انجام نشده است.

فروش یک بسته قرص بیش از یک میلیون تومان برای اطلاع از چگونگی فعالیت آن ها کلمه داروخانه آنلاین را در تلگرام جست وجو می کنم و با فهرست متعددی از این قبیل داروخانه ها مواجه می شوم.

در داخل هرکدام از این کانال ها پیام های متعددی وجود دارد که محتوای آن درباره موجودی فهرست اقلام دارویی است که متقاضی می تواند آن ها را سفارش بدهد و نکته جالب تر این که بیشتر این پیام ها برای جلب مشتری به قیمت مناسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاهچاله داروخانه های مجازی

سیاهچاله داروخانه های مجازی