مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 13:552024-01-19بين الملل

واکنش ایران به بیانیه اتحادیه عرب


سخنگوی وزارت امور خارجه امروز بیانیه وزرای خارجه اتحادیه عرب را مردود خواند و گفت که ایران د ر برخورد بازدارنده با منابع تهدید کننده امنیت ملی و امنیت شهروندانش تردید نمی کند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، بیانیه اخیر وزرای خارجه اتحادیه عرب واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه ایران را به همراه داشت.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (جمعه) 29 دی ماه با ابراز تأسف از صدور بیانیه اخیر وزرای خارجه اتحادیه عرب و مردود دانستن مفاد آن گفت که اقدام جمهوری اسلامی بر مبنای حق مشروع در مقابله با عناصر تروریستی و وابسته به رژیم صهیونیستی در اربیل عراق که امنیت ملی ایران و شهروندانش را در معرض تهدید و خطر قرار داده بودند، صورت گرفت.

وی عنوان کرد که جمهوری اسلامی ایران در برخورد بازدارنده با منابع تهدید کننده امنیت ملی و نیز دفاع از امنیت شهروندان خود و تنبیه جنایتکاران تردید نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، شامگاه دوشنبه 25 دی ماه سپاه پاسداران در پی حمله تروریستی اخیر در کرمان، اقدام به شلیک 24 فروند انواع موشک بالستیک به مرکز وابسته به موساد در اربیل و مقر وابسته به تروریست ها (داعش) در ادلب کرد.

در این عملیات ها 4 نفر از مسئولان ارشد موساد و چند فرمانده ارشد داعش به هلاکت رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ایران به بیانیه اتحادیه عرب

واکنش ایران به بیانیه اتحادیه عرب