مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 16:302024-01-05سياسي

داعش نوکر رژیم صهیونسیتی و استکبار است


گرچه گروهک خون آشام داعش مسئولیت این جنایت را بر عهده گرفته است، اما عامل اصلی و ذاتی استکبار جهانی و رژیم سفاک صهیونیسم است و بدون تردید با ادله و قرائن متعدد بیانیه داعش تحت هدایت صهیونیست ها و سرویس اطلاعاتی آن رژیم تنظیم شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: جنایت هولناک تروریستی شهر کرمان در جوار مرقد مطهر حاج قاسم سلیمانی که منجر به شهادت جمع زیادی از هم وطنان و مجروح شدن جمع دیگری از زائران گردید را محکوم کرد و شناسایی و مجازات آمران و عاملان این جنایت را از مسئولین امینی و قضایی مطالبه نمود و به خانواده شهدا تسلیت و سلامتی و شفای مجروحان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمود.

وی افزود: گرچه گروهک خون آشام داعش مسئولیت این جنایت را بر عهده گرفته است، اما عامل اصلی و ذاتی استکبار جهانی و رژیم سفاک صهیونیسم است و بدون تردید با ادله و قرائن متعدد بیانیه داعش تحت هدایت صهیونیست ها و سرویس اطلاعاتی آن رژیم تنظیم شده است و داعش به عنوان نوکر انتشار داده است.

  خطیب نماز جمعه میناب ادامه داد: قیام 19دی را تجلی بخش هویت اصلی انقلاب و در روند انقلاب را تسریع و نهضت امام را فراگیر نمود و ماهیت ضد مردمی حکومت طاغوت را بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داعش نوکر رژیم صهیونسیتی و استکبار است

داعش نوکر رژیم صهیونسیتی و استکبار است