مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 22:552023-12-31سياسي

شهردار ساری: بدهی انباشته شهرداری ساری به 1500 میلیارد تومان می رسد


شهردار ساری میزان بدهی انباشته شهرداری را هزار و 500 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با همه این مشکلات امسال 170 میلیارد تومان از بدهی تامین اجتماعی را پرداخت کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هشتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری عصر یک شنبه با حضور آیت الله لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران، اعضای این شورا، شهردار ساری، معاونان شهردار، شهرداران مناطق و روسای سازمان های تابعه در صحن شورا برگزار شد.

محمدحسین قبادی شهردار ساری بعد سخنرانی نماینده ولی فقیه در مازندران نیز در ادامه با گرامیداشت نهم دی، این روز را مهر تایید دوباره به نظام جمهوری اسلامی و ماندگاری انقلاب عنوان کرد از حمایت نماینده ولی فقیه در مازندران در انجام فعالیت های مختلف شهری قدردانی کرد.

وی مشکلات پیش روی شهرداری ساری از جمله بدهی های سنوات گذشته از جمله بدهی 450 میلیارد تومانی به پیمانکاران اشاره کرد و گفت: بدهی به بیمه کارکنان شهرداری 85 میلیارد تومان، بدهی به اداره دارایی 170 میلیارد تومان و بدهی به سازمان تامین اجتماعی تا قبل از 1401، 485 میلیارد تومان، بدهی به پرونده حقوقی 250 میلیارد تومان بوده است.

شهردار ساری میزان بدهی انباشته شهرداری را هزار و  500 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با همه این مشکلات امسال 170 میلیارد تومان از بده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار ساری: بدهی انباشته شهرداری ساری به 1500 میلیارد تومان می رسد

شهردار ساری: بدهی انباشته شهرداری ساری به 1500 میلیارد تومان می رسد