مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 10:252024-01-12دانش

استانداردها و اصول علمی تولید محتوای آموزشی و چندرسانه ای


دومین کارگاه آموزشی مرکز تولید محتوا و یادگیری الکترونیکی با موضوع آشنایی مراکز آموزشی و مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی با استانداردها و اصول علمی تولید محتوای آموزشی و چندرسانه ای به صورت برخط برگزار شد.

- دومین کارگاه آموزشی مرکز تولید محتوا و یادگیری الکترونیکی با موضوع آشنایی مراکز آموزشی و مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی با استانداردها و اصول علمی تولید محتوای آموزشی و چندرسانه ای به صورت برخط برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این کارگاه لک، سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی بر اهمیت تولید محتوای الکترونیکی کمک آموزشی تاکید کرد.

وی با تشریح قوانین وزارت علوم و سیاست های کلان دانشگاه جامع علمی کاربردی در این خصوص به مستندسازی و تولید محتوا برای بسط عدالت آموزشی و بهره ­برداری همه دانشجویان از آموزش مطلوب، برجسته شدن وجهه علمی مهارتی مدرسان دانشگاه در سراسر کشور، تبلیغ مثمر ثمر برای امکانات مهارتی آموزشی در اختیار مراکز آموزشی دانشگاه برای دانشجویان، مدرسان سایر دانشگاه­ ها و در نهایت برجسته ­سازی تصویر دانشگاه در کشور اشاره کرد.

همچنین میرجمالی، رییس مرکز تولید محتوا و یادگیری الکترونیکی در این کارگاه به تشریح فرآیند تولید محتوای آموزشی در دانشگاه پرداخت و اظهار کرد: محتوای آموزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداردها و اصول علمی تولید محتوای آموزشی و چندرسانه ای

استانداردها و اصول علمی تولید محتوای آموزشی و چندرسانه ای