مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 10:352024-01-17سياسي

پیش بینی حضور 18 هزار نفر در مراسم اعتکاف همدان


مسئول ستاد مردمی اعتکاف همدان از پیش بینی ثبت نام 18 هزار نفر در اعتکاف خبر داد و گفت: تقریبا 114 مسجد در استان برای انجام اعمال اعتکاف آماده است.

- مهدی صلواتیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از همدان از آمادگی 100 تا 114 مسجد در سطح استان برای انجام اعمال اعتکاف خبر داد و اظهار کرد: ثبت نام معتکفین در همدان از 30 دی ماه آغاز شده و تا سوم بهمن ماه سال جاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال 15 تا 18 هزار معتکف  در اعتکاف رجبیه حضور داشته باشند گفت: متاسفانه برخی از مساجد زیرساخت لازم را ندارند و با مشکلاتی مواجه است که می طلبد هیات امنا و ائمه جماعات همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند .

مسئول ستاد مردمی اعتکاف همدان با بیان اینکه سال گذشته تقریبا 9 هزار نفر در مراسم اعتکاف شرکت کردند تاکید کرد: امسال بعد از ایام کرونا بار دیگر استقبال از این مراسم بیشتر خواهد بود و پیش بینی ثبت نام نیز بالاست.

وی بیان کرد: سخنرانی محافل در مورد جوانی جمعیت، مهدویت، حضور حداکثری در انتخابات، تاریخ اسلام، تفسیر نهج البلاغه، پاسخ به شبهات و احکام و فرقه شناسی انحرافی مد نظر خواهد بود.

صلواتیان با بیان اینکه در این اعتکاف از نخبگان نیز دعوت شده است افزود: اعتکاف دانش آموزی، دانشجویی و مادر و دختر جداگانه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی حضور 18 هزار نفر در مراسم اعتکاف همدان

پیش بینی حضور 18 هزار نفر در مراسم اعتکاف همدان