مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 13:302024-01-06سياسي

از حضور اقوام ایرانی تا معرفی توانمندی های گردشگری در نمایشگاه پارس


سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس با حضور اقوام مختلف ایرانی  طی روزهای 13 تا 16 دی ماه در شیراز در حال برگزاری است که می تواند فرصت خوبی برای معرفی توانمندی های فارس به فعالان گردشگری داخلی و خارجی باشد.

- ایسنا/فارس سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس با حضور اقوام مختلف ایرانی  طی روزهای 13 تا 16 دی ماه در شیراز در حال برگزاری است که می تواند فرصت خوبی برای معرفی توانمندی های فارس به فعالان گردشگری داخلی و خارجی باشد.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس از روز چهارشنبه، 13 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس در شیراز افتتاح شد که تا پایان امروز 16 دی ماه ادامه دارد.

این نمایشگاه میزبان 30 میهمان از 9 کشور از جمله عربستان، عراق، کویت سریلانکا، مالزی، ترکیه، آلمان، امارات و پاکستان است.

هم چنین در این رویداد صنعتگران و تولیدکنندگان بخش گردشگری و صنایع دستی، از استان های مختلف کشورمان همچون زنجان، مرکزی، کرمان، یزد، قم، هرمزگان، سمنان و البرز حضور دارند.

در این نمایشگاه شاهد حضور دانشگاه های تهران، شیراز، میزهای ملی ادبی، گردشگری، هتل های سنتی و بوم گردی، میز خوراک، میز ملی عشایر نیز در سالن حافظ هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از حضور اقوام ایرانی تا معرفی توانمندی های گردشگری در نمایشگاه پارس

از حضور اقوام ایرانی تا معرفی توانمندی های گردشگری در نمایشگاه پارس