مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 13:452024-01-13بين الملل

ناوگروه صلح و دوستی پاکستان وارد بندرعباس شد


ناوگروه نیروی دریایی پاکستان به نشانه صلح و دوستی با جمهوری اسلامی ایران امروز شنبه در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش بندرعباس پهلو گرفت.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از ایرنا، ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی کشور پاکستان متشکل از 2 فروند ناو رزمی، با هدف گسترش روابط دوستانه و ارتقای سطح تعاملات آموزشی بین نیروی دریایی 2 کشور و همچنین پیغام صلح، دوستی و افزایش روابط در منطقه، وارد آبهای جمهوری اسلامی ایران شد و مورد استقبال رسمی فرماندهان نیروی دریایی ارتش در استان هرمزگان قرار گرفت.

ناوگروه پاکستان در مدت سه روز اقامت در بندرعباس، ضمن بازدید از اماکن توریستی، فرهنگی و تجاری بندرعباس، با فرماندهان منطقه یکم دریایی امامت نداجا دیدار و با حضور در گلزار شهدای بندرعباس، به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس ادای احترام خواهند کرد.

برگزاری مراسم معنوی محفل انس با قرآن با حضور کارکنان منطقه یکم امامت نداجا و کارکنان ناوگروه پاکستانی از دیگر برنامه های این ناوگروه است.

تمرین رزمی دریایی نیروهای دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و پاکستان، در محدوده آبهای خلیج فارس و تنگه هرمز برگزار خواهد شد.

جانشین منطقه یکم امامت نداجا در حاشیه آیین استقبال از ناوگروه نیروی دریایی پاکستان، با ابراز خرسندی از حضور و پهلوگیری ناوگروه رزمی آموزشی پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوگروه صلح و دوستی پاکستان وارد بندرعباس شد

ناوگروه صلح و دوستی پاکستان وارد بندرعباس شد