مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 14:402024-01-15سياسي

کارخانه داروسازی نهاوند در حال احداث است


با پیگیری های انجام شده کارخانه داروسازی با اشتغالزایی 135 نفر در این شهرستان در حال احداث است.

- ایسنا/همدان نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده کارخانه داروسازی با اشتغالزایی 135 نفر در این شهرستان در حال احداث است.

علیرضا شهبازی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های شهرستان نهاوند و در راستای ایجاد اشتغال پیگیری های زیادی برای احداث کارخانه های مختلف انجام شده است.

وی با بیان اینکه وظیفه همه ما ایجاد اشتغال با احداث کارگاه ها و زمینه سازی برای ساخت کارخانه ها است و این روند در شهرستان ادامه دارد، افزود: با پیگیری ها و جلسات زیاد و پیرو اعلام آمادگی هلدینگ کاسپین کارخانه داروسازی در نهاوند احداث می شود که اشتغالزایی خوبی دارد.

شهبازی با اشاره به اعلام آمادگی سرمایه گذار بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این حوزه، افزود: خوشبختانه زیرساخت احداث این کارخانه مهم که می تواند موجب رونق اشتغال در شهرستان شود، وجود دارد.

وی یادآور شد: در همین راستا موافقت های لازم از معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر مراجع ذی ربط دریافت شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تأکید کرد: این کارخانه داروسازی با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با سرمایه گذاری 3500 میلیارد ریالی و اشتغالزایی 135 ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه داروسازی نهاوند در حال احداث است

کارخانه داروسازی نهاوند در حال احداث است