مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 09:452024-01-03سياسي

پای درد دل مادران دانشجو؛ استعدادهایی که با مادر شدن از تحصیل دور نماندند


20 جمادی الثانی سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر است، به بهانه این مناسبت با مادران دانشجو گفت و گو کردیم، این استعدادهایی که با مادر شدن از دانشگاه دور نشدند از دغدغه های خود در دوره دانشجویی صحبت کردند.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس _ 20 جمادی الثانی سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، روز مادر و روز زن است؛ جایگاه مادر در دین اسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار است و قرآن کریم وقتی احترام به پدر و مادر را ذکر می ‏کند، برای گرامی داشت مقام زن، نام مادر را جداگانه و به صورت مستقل طرح می کند.

مطالعات محققان دانشگاه میشیگان نشان می دهد که تحصیلات مادران می تواند تاثیر به سزایی را در موفقیت فرزندان و همینطور کسب مدارج دانشگاهی آن ها ایفا کند به طوریکه مادر تحصیل کرده نه تنها نقش مضاعفی را در تشویق فرزندان در فراگیری دروس دارد بلکه می تواند یادگیری دروس مختلف را برای فرزندانش تسهیل کند.

از این رو به مناسبت روز مادر و میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) با چند دانشجوی مادر به گفت و گو پرداختیم که از دغدغه های خود در دانشگاه گفتند.

زهرا سادات هاشمی دانشجوی مادر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه امام خمینی گفت: دانشگاه ها و مراکز دولتی و خصوصی مملو از زنانی است که با انگیزه رشد و تکامل خود و تعالی ایران اسلامی، پا به عرصه اجتماع گذاشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای درد دل مادران دانشجو؛ استعدادهایی که با مادر شدن از تحصیل دور نماندند

پای درد دل مادران دانشجو؛ استعدادهایی که با مادر شدن از تحصیل دور نماندند