مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 20:252024-01-17سياسي

بازدید 34 ملیت جهان از نمایشگاه تخصصی کفش قم


دبیر ستاد برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین المللی کفش قم با اشاره به استقبال غیر ایرانی ها از این نمایشگاه گفت: بر اساس آمار احصاد شده، از 34 میلت جهان از این نمایشگاه بازدید داشته اند که بیشترین بازدیدکنندگان خارجی از کشورهای افغانستان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محسن سلیمانی در حاشیه هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین المللی کفش قم، بیان داشت: هفتمین دوره نمایشگاه کفش قم با رویکرد تخصصی در حال برگزاری است که می تواند زمینه ساز معرفی و صادرات این محصول ارزشمند شود.

دبیر ستاد برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین المللی کفش قم ابراز داشت: در قالب این نمایشگاه 400 شرکت در 370 غرفه توانمندی های خود را در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.

سلیمانی با اشاره به حضور بازدیدکنندگان از شهرهای مختلف کشور، تصریح کرد: همچنین از 34 میلت جهان از این نمایشگاه بازدید داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین بازدیدکنندگان خارجی از نمایشگاه تخصصی و بین المللی قم از کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق، آذربایجان، ازبکستان و هندوستان هستند.

دبیر ستاد برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین المللی کفش قم ابزار داشت: فضای اندک نمایشگاه در مقایسه با حجم بالای تقاضا جهت استقرار غرفه، مهمترین چالش هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین المللی کفش قم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید 34 ملیت جهان از نمایشگاه تخصصی کفش قم

بازدید 34 ملیت جهان از نمایشگاه تخصصی کفش قم