مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 14:562023-12-30اجتماعي

به رنگ خدا، برشی از زندگی عاشقانه مردی که امامزاده کرمان شد


خبرگزاری فارس کرمان - آمنه شهریارپناه: گلزار شهداء کرمان یک قطعه بهشتی است، شاید به واسطه وجود مرقد مطهر سردار آسمانی جهانی شده باشد، اما قبل از ورود پیکر پاک حاج قاسم، اینجا میعادگاه عاشقانه دیگری بود، عارفانه وصمیمی و محل حضور وقت و بی وقت مردمی! حاج قاسم اینجا را زیارتگاه عاشقان راه جهاد و شعادت می دانست، به واسطه وجود مرقدهایی که بدن های خدایی را در خود جای بوده بودند.

عبدالمهدی مغفوری اینجاست! یکی از آنها، عبدالمهدی مغفوری بود، کسی که سردار سلیمانی از آن مزار به عنوان امامزاده یاد کرده بود، پروانه ها گرد آن بسیارند، اگر غریبه باشی نیاز نیست دنبال آن بگردی یا آدرسش را بپرسی! هر وقت پا به گلزار شهداء کرمان گذاشتی، همان مرقدی که گردش جایی برای ایستادن نیست و مردم آن را چند لایه احاطه کرده اند، عبدالمهدی همانجاست!   مزار مطهر شهید مغفوری   به بهانه سالگرد شهادتش با همسر او زهرا سلطان زاده گفت وگو کردم، کسی که 6 سال با عبدالمهدی مغفوری زندگی کرده و هنوز هم به همان اندازه روزهای اول عاشق است.

عصرهای پنجشنبه هر زمانی که وارد گلزار شهداء کرمان بشوی، این همسر شهید هم هست! صوت قرآن و سخنرانی های عبدالمهدی به دلم نشسته بود او در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمان از آشنایی خود با سردار مغفوری سخن به میان آورد و اظهار داشت: من زر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به رنگ خدا، برشی از زندگی عاشقانه مردی که امامزاده کرمان شد

به رنگ خدا، برشی از زندگی عاشقانه مردی که امامزاده کرمان شد