مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 16:452024-01-08اقتصادي

تولید سالانه بیش از 4 میلیون تُن محصولات زراعی، باغی و آبزی در استان اردبیل


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: سطح زیر کشت اراضی کشاورزی اردبیل 780 هزار هکتار است و سالانه بیش از 4 میلیون تُن انواع محصولات زراعی و باغی و آبزی در این استان تولید می شود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نوبخت اژدری ظهر امروز در جلسه قرارگاه امنیت غذایی که با حضور حمید اورعی، مشاور وزیرجهاد کشاورزی در سالن جلسات جهاد کشاورزی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: راهکارهای دستیابی به امنیت غذایی اصلاح الگوی کشت، خرید تضمینی محصولات راهبردی، اجرای کشت قراردادی، طرح جهش تولید دیم زارها، دانش بنیان سازی کشاورزی، رفع تداخلات و یکپارچه سازی برای صدور اسناد اراضی کشاورزی است.

وی افزود: اگر به دنبال امنیت غذایی هستیم می بایست تمامی سعی و اهتمام خود را به محصولات کشاورزی ارگانیک معطوف کنیم و سلامت جسمی مصرف کنندگان را نیز یکی از راهکارهای دستیابی به امنیت غذایی بدانیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با بیان اینکه امنیت غذایی یکی از مسائل مهم در جوامع امروزی است، عنوان کرد: امنیت غذایی به معنای تضمین دسترسی همه افراد به غذاهای سالم، با کیفیت و قابل اطمینان است.

  فرمانده قرارگاه امنیت غذایی استان اردبیل در ادامه سخنان خود با اشاره به قابلیت ها و توانمندی های استان به عنوان قطب کشاورزی کشور افزود: سطح زیر کشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سالانه بیش از 4 میلیون تُن محصولات زراعی، باغی و آبزی در استان اردبیل

تولید سالانه بیش از 4 میلیون تُن محصولات زراعی، باغی و آبزی در استان اردبیل